trešdiena, 2010. gada 6. janvāris

Vai manu vāzīt, ku gardi!

Vakar biju iepēdojis tajā jaunatvērtajā folkklubā "Ala". Tiesa, esmu pabijis arī pirms tam, redzējis to bedri, kas tur bija, taču tagad viss tik gaišs, tik gaišs.


BET runa nav par to. Ar mani bija atnācis viens norvēģis, kuram un vēl arī Anitai es biju paspējis parādīt dažas jaukas vietas Rīgā. Un mums abiem nācās redzēt patiesi burvīgu maltīti un, protams, arī apēst. no tā visa, raupjā, latviskā, eļļainā un milzīgā ēdiena, ko mums pasniedza, mēs bijām paēduši ka nu tikai. Un, ja nemaldos, pat labi gribēdams, vairāk par 5 latiem samaksāt nevajadzēs. Tas ir gan ēdiens, gan uzdzeramais, pie reizes te ir arī Brengulis.

Es paņēmu vistas vēderu ar sautētiem kāpostiem un kartupeļu biezeni + dabīgu augu tēju.
Viņam tika kaut kāds tur apetaizers, par kuru man nebija īpašas intereses, taču pēc tam nāca milzīgs cāļa stilbs ar ceptiem kartupeļiem un atsevišķi biķerītī sacepti sasautēti dārzeņi&Co.

MaMaMaMārvelous.

Bet viņiem gan pie vienas lietas ir jāpiestrādā - pie ēdienkartēm svešvalodās un anģlu valodas prasmēm. Tā varētu piesaistīt daudz, daudz vairāk klientu, jo vieta un virtuve tiešām ir laba. Pacentieties, ja? Bet, ja gribat būt sasodīti nacionālistiski, dibiniet partiju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru